Ärendehanteringssystem

Ärendehantering som ger er bättre uppföljning och högre kvalitet

Genom digitalisering av ärendena kan du få bättre kontroll på arbetet, minska personligt beroende, hantera fler ärenden och klassificera det som uppstår.

Det senare kan snabbt låta dig förstå situationen, och sedan kan du fatta rätt beslut om att ge bättre service och åtgärder av högre kvalitet.

Behandlingen av varje ärende kan göras direkt på plats via mobiltelefoner, surfplattor eller bärbara datorer.

Ärendehantering när den är som bäst

Användarna är nyckelfaktorn

Digital hantering ger användarna nya verktyg samt möjligheter att arbeta på nya sätt.

Vanligtvis kan denna typ av projekt enkelt bli en akademisk aktivitet, med målet att distribuera ett nytt digitalt system på plats inom de angivna tids- och budgetbegränsningarna.

Det som dock ofta glöms bort är hur den faktiska implementeringen mellan användare ska gå till. När det väl är dags att börja saknas kunskap för att dra full nytta av möjligheterna.

Eftersom användare inte riktigt förstår innebörden av det nya systemet saknar de också motivation.

De föredrar ibland att fortsätta arbeta på det gamla sättet eftersom det känns tryggt.

Skapa delaktighet och engagemang i hela organisationen och se till att alla går mot målet.

Fäster stor vikt vid den interna kommunikationsplanen före, under och efter och hålla potentiella användare uppdaterade med syfte, mål, förväntningar och status.

Ärendehantering på ett smidigt sätt.

Om du behöver support, finns det inget smidigare sätt än detta. Det är lätt att anmäla ett eventuellt fel eller att ställa en fråga till supporten.

Ärendet går till berörd person, som svarar snarast.

Formulären går att anpassa efter kundens önskemål, och Supportagenter kopplas till ditt ärende beroende på vad det gäller.

Obegränsade ombud för Supportärenden

WSDesk erbjuder inga begränsningar för agentprofiler och supportärenden Du kan hantera obegränsade supportärenden och skapa obegränsade agentprofiler utan kostnad.

Enkelt gränssnitt

WSDesks AJAX -baserade design gör det lättare för en supportagent att använda hela gränssnittet utan att ladda om sidan. Massändring av supportärendestatus, sammanslagning av supportärenden, biljettsökning och filter, anpassade supportärendevyer och snabbinställningar för supportärdenden är några av fördelarna med vilka du kan få din kundservice att fungera snabbare och smidigare.

Anpassade Vyer för Supportärenden

Skapa anpassade supportärendevyer för enkel åtkomst till agenter. Du kan skapa anpassade supportärendevyer baserat på agenter, supportärendetaggar, vidarebefordrade e -postmeddelanden, supportärenden som endast tas emot via formulär eller e -post, importerade Zendesk supportärenden, e -postmeddelanden och mycket mer.

Utlösare och Automation

Utlösare är till hjälp vid konfigurering av automatiska åtgärder baserade på olika förhållanden. Några av användningsfallen anges nedan.

  • Agenter kan få ett e -postmeddelande när ett nytt supportärende skapas, eller när ett supportärende inte besvaras av en agent inom en viss tidsperiod.
  • Ställ in aviseringar till supportagenten för en biljett som väntar länge.
  • Automatisk stängning av väntande biljetter i mer än konfigurerat antal dagar.
  • Ställa in olika åtgärder för biljetterna baserat på källan som e -post, supportforum eller Zendesk.
  • Tilldela biljetterna till respektive avdelningsagenter.
  • Behandla dina biljetter utifrån prioriteten.
  • Du kan till och med schemalägga utlösarna för framtida åtgärder med hjälp av funktionen Automation.
  • Och många fler.

Utlös anpassade meddelanden till agenter via Google Chat

Det finns många praktiska funktioner som WSDesk erbjuder och som tillgodoser en mycket mer avancerad anpassningsnivå.

Några av dessa funktioner är Deeplinks, anpassade omdirigerings -URL: er, stöd för flera bilagstillägg, Exportera till CSV -fil för analys av data, Integration med kontaktformulär och Gravity -formulär, WPML -kompatibilitet och mycket mer!

E-postbaserad

Om du har en egen e -postadress för din domän kan du konvertera dina olästa e -postmeddelanden till biljetter med IMAP eller Google OAuth. Du kan radera e -postmeddelanden efter att de har importerats till WSDesk.

Närhelst ett supportärende skapas av kunder skickas ett e -postmeddelande till dem. Kunderna kan också svara på e -postmeddelandena direkt, istället för att logga in på din webbplats och svara via supportformuläret.

Automatsvar och Föreslagna artiklar

Om det finns ett standardsvar för frågor, tillgängligt för alla supportagenter, blir dina svar mycket snabbare. Det är därför WSDesk ger dig ett alternativ för att skapa och spara svarsmallar som kallas "Automatsvar" för vanliga frågor. Dessutom har agenter olika formateringsalternativ för rik text medan de skriver svar till kunden eftersom QuillJS är integrerat med WSDesk.

Analysera Rapporter

För analysändamål genererar plugin-programmet anpassade agentrapporter, datumvisa rapporter för supportärenden, rapport om kundnöjdhet, rapport om lösta ärenden och rapporter baserade på supportärendetaggar.

Om du har integrerat WooCommerce skapas en separat flik för att se supportärenderapporter baserade på dina WooCommerce -produkter och dess kategorier.

Agentnöjdhetspoäng

Butiksadministratörer kan analysera varje agents prestanda med tillfredsställelsepoängen. Denna poäng beräknas baserat på tillfredsställelseundersökningen som kan utföras med en enkel utlösare.

Backup och Återställning

Skydda dina befintliga supportärenden och inställningsinformation med enkel säkerhetskopiering till en XML -fil. Du kan till och med återställa data med en XML -fil. Denna process är till stor hjälp om du flyttar till en annan domän och vill behålla alla supportärenden och dina nuvarande WSDesk -inställningar.

Integration med Woocommerce

När du har integrerat WooCommerce kan du hämta det totala antalet order, ordernummer och totala inköpsprisinformation i kundens supportärendeinformation. Produkterna från din WooCommerce -butik fylls i automatiskt för att skapa supportärendefält och för att skapa utlösare.

Utöver detta skapas en separat flik för WooCommerce i rapportpanelen, som visar biljetter baserat på dina produkter och dess kategorier under de senaste sju dagarna.

Intergration med Easy Digital Downloads (EDD)

Inte bara med WooCommerce, WSDesk kan också enkelt integreras med Easy Digital Downloads (EDD). Produkterna från din EDD -butik fylls i automatiskt för att skapa supportärendefält.

Lägg till professionella agentsignaturer

Med hjälp av vårt tillägg för agentsignatur kan du lägga till en anpassad signatur till dina agenter och handledare i HTML-format. Denna signatur kommer att återspeglas i supportärendesvaren och e -postmeddelanden som utbyts med kunderna. Detta hjälper till med ditt företags varumärkesigenkänning och hjälper också till att omdirigera dina kunder till önskade målsidor.

Skicka notifikationer via SMS

Med hjälp av tillägget SMS-aviseringar kan du skicka SMS-aviseringar till kunder, agenter och suportärendeansvariga.

Du måste skapa WSDesk -utlösare för att skicka SMS -aviseringar. Du kan skapa utlösare för att skicka ny supportärendeavisering till kunder och agenter, uppdatera kunder med aktuell supportärendestatus och så vidare.

Avancerade praktiska funktioner

Det finns många praktiska funktioner som WSDesk erbjuder och som tillgodoser en mycket mer avancerad anpassningsnivå.

Några av dessa funktioner är Deeplinks, anpassade omdirigerings -URL: er, stöd för flera bilagstillägg, Exportera till CSV -fil för analys av data, Integration med kontaktformulär och Gravity -formulär, WPML -kompatibilitet och mycket mer!

Anpassa ditt Help Desk Support System

Vi erbjuder anpassade utvecklingstjänster för att hjälpa dig att skapa ett fullbordat kundtjänst help desk-system enligt de krav som är specifika för ditt företag. Du kan välja dessa tjänster om du behöver en finjustering av vårt plugin från grunden för att det ska passa perfekt in i ditt supportsystem.

Solfilm

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Inglasning

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.